7 Şubat 2015 Cumartesi

Mutfakta ALIŞVERİŞ zamanııı!!-Evidea.com-

Alışveriş konusunda her türk bayanından bir tık faza olarak abarttığımın farkındayım ama mutlu oluyorum napıyım :D :D :D Bu ara renkli mutfak eşyalarına takmış durumdayım,ne görsem alasım geliyor.Evlenmeden önce çeyiz hazırlığı amaçlı  pek alışveriş yapmadığım için açıkcası şuan alırken kendimi haklı görüyorum ,yada böyle bir bahane bulmak iyi geliyor diyelim :)

İnstagramda falan alışveriş anlamında birilerini  takip ediyorsanız aşağıdaki ürünleri mutlaka görmüşünüzdür.Bu konuda bir şeyi almadan önce mutlaka araştırın derim,çok faiş fiyatlarla satıyorlar.Ben beğendiğim ürünleri ufak bir arıştırma sonucu neredeyse yarı fiyatına buldum.

Bu alışverişimizde #evidea.com sitesinden sipariş verdim.Aslına bakarsınız bu siteyi kullanan varsa kargodaki gecikmeyi biliyordur.Ben daha hemen teslim kargo gönderdiklerini hatırlamıyorum.Aceleniz varsa 1 güne kargo kampanyası bile olsa bu siteden almanızı tavsiye etmem.Ama benim acelem olmadığı için tüm ürünleride bir yerden sipariş vermek istediğim için bu siteyi tercih ettim.

Alıcaklarım zaten kafamda belliydi,geçelim listemize;

#Kancaevcakepastaservisseti : 29.90 tl


1) Pasta servis seti : kanca ev ve biev markasının farklı 2'li servis setleri var ama model olarak ben bunu daha çok beğendim.


#Kancaevçaykaşığıyüksekpastalar 4'lü : 29.90 tl




2)Süslü çay kaşıkları :Bunlarıda her yerde görüyorum çok kullanışlı olduğunu düşünmesem de beni alll beni alll diye bağırıyorlardı,dayanamadım :D Reçel kaşığı olarak kullanmaya karar verdim.Bizim ev tam bir reçel cennetidir.Bir günde neredeyse hepsini tatmış gürme olarak beğendiğim markaların beğendiğim reçellerini yazıyım bari,gerçi lezzet kesinlikle göreceli bir kavram..



#Fackelmannfındıkkremasısürmebıçağı : 10.90 tl

3)Fındık kreması sürme Bıçağı : Bunuda tamamen instagramda gördüğüm fotolarından ve nutella aşkına sipariş geçtim :D Ama tipi çok şirindi,napıyım.





#Kancaevsalataservisseti : 29.90 tl

4)Salata Servis seti : Önceleri buna ne gerek var diye düşünsemde yemekli misafirler geldiğinde anladımki ciddi bir eksikmiş.Tabi naptım gidip en orjinalini aldım :)










#Bievekmekkesmebıçağı : 17 tl

5)Ekmek Kesme Bıçağı : Almak isteyenler için bu bıçağın sapının farklı modelleride var ben en çok yandaki modeli beğenip aldım.

#Kancaevdondurmakaşığı : 24.90 tl



6)Dondurma Kaşığı : daha önceden ihtiyaç duyup düz modelini almıştım,bu da diğer aldıklarım arasında eksik kalmasın diye aldım :D













#paşabahçe bardak adet : 2 tl


7)Evidea haricinde bayadır kafaya taktığım renkli su bardakları vardı.Carrefourse markette görmüştüm,aradım taradım başka yerde bulamadım,onlarıda son gittiğimde alıverdim :D










Yazıyı yazdım sırf ürünlerin gerçek halinide koyayım diye kargonun gelmesini bekledim.En baştada dediğim gibi bu sitenin en büyük problemi kargo süresi.10.günde ürünleri gönderebildiler.Acelem yoktu ama aldıktan sonrada insan hemen gelsin istiyor.Neysem sonuç olarak sağ salim geldiler şükür :)
Baktıkça mutlu oluyor insan :D
Alışveriş ile ilgili diğer yazıma burdan ulaşabilirsiniz;

Alın Verin,Ekonomiye Can Verin :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...