1 Şubat 2017 Çarşamba

Ucuzkitapal.com Sitesinden Alışveriş

#ucuzkitapal.com
Bilinmedik sitelerden alışveriş yaparken bende herkes gibi 2 kere değil 3-5 kere düşünüyorum.Çoğunlukla vazgeçiyorum ama bu alışverişimde olduğu gibi bazende gözümü karartıyorumJ Tabiki bu riski alma nedenim hem fiyatların piyasa değerinin çok altında olması hemde bir şans vermek istememdi.Sonuç:doğru karar vermişimJ

Almak istediğim serilerden biri olan sherlock holmes serisi (7 kitap) 22.90 fiyatındaydı ve 25 tl’ye kadar kargo 2 tl'ydi. J Almadan önce siteyi forumlardan baya bir araştırdım ama kimse ne siteyle ilgili nede gelen kitapların durumuyla ilgili tam net bir şey söylemiyordu.Sonra yukarıda da dediğim gibi gözümü karartıp sipariş geçtim.Almış olduğum seride hızlı gönderi ibaresi vardı ama ne kadar hızlı olacağı konusunda hiç  bir fikrim yoktu :) Ben bir haftayı gözden çıkarmıştım zaten.Sonradan öğrendiğim kadarıyla hızlı gönderilerde O gün saat 18.00’kadar olan siparişleri kargoya hazırlıyorlarmış,benim siparişim ertesi günü kargoya verildi ve 1 gün sonrada kitaplar elimdeydiJyani sipariş verdiğim günde dahil 3 gün içinde kitaplar bana ulaşmış oldu.Ayrıca adını bildiğimiz bir çok site gibi sistemli bir şekilde siparişin her aşamasında mail ile bilgilendirme yapıldı ve kargoya verilince de telefona mesaj geldi.

#sherlockholmes,#olympiayayınları
Site genellikle sınav kitapları içerse de kampanyaları ve 2-3 tl’lik kitaplar bölümüyle oldukça ilgi çekici.Forumlarda müşteri hizmetleriyle ilgili bazı olumsuz yorumlar var ama müşteri hizmetlerini aramak zorunda kalmadığım için o konuda benim bir fikrim yok.

Aldığım seriye gelirsek,herhangi bir hasar olmadan iyi paketlenmiş bir şekilde geldi.Kitapların malzeme kalitesini de düşük bekliyordum ama diğer aldığım kitaplardan bir farkı yoktu.

Bir çok kişinin merak ettiği bir diğer konu çeviri kalitesi.Olympia yayınlarından ilk defa kitap aldım.Henüz okumadım ama hızlı baktığım da bariz bir düşüklük görmedim.Yinede okuduktan sonra fikirlerimi yazının altına tekrar ekleme yaparım.


Benim için karlı bir alışveriş oldu.Fiyatını fazlasıyla karşılayan ürün ve hizmet aldım diyebilirizJBundan sonrada sitenin kampanyalarını takip etmeyi düşünüyorum.Benim gibi aklında soru işaretleri olanlara umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur J



1 yorum:

  1. How to play Roulette on Roulette with Real Money | Jtm Hub
    Roulette is one 태백 출장안마 of the 김포 출장안마 most popular games online in the online 광양 출장안마 gambling industry, 출장샵 making it a popular option for those with a gambling gambling problem. 춘천 출장마사지

    YanıtlaSil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...