14 Nisan 2017 Cuma

FikriM Geldİ:KiTaP kAtLaMa

Uzun zamandan sonra yeni keşfimle karşınızdayımJAslında daha önce keşfetmiştim ama sınavlardan dolayı gerçekleştirme işlemi şimdiye kaldı.

Kitap okumayı sevdiğimi tanıyanlar bilir,bu aralar bunun yanında kitap veya kitaplıkla ilgili dekorasyonlar da dikkatimi çekmeye başlamıştı ve bunun sonucunda kitap katlama sanatıyla tanıştım.Aslında yurt dışında baya biliniyormuş ama ben bizde çok karşılaşmamıştım,biraz araştırma yapınca instagram üzerinden ilgilenen arkadaşlara rastladım ama onlarda baya yüksek ücret isteyince bi kendim deniyim dedim veee başardımJ

Eklediğim fotolardan da görürsünüz cidden kolay bir şey değilmiş.Baya bir sabır istiyor,her sayfayla tek tek uğraşıyorsunuz.Tabi bunlardan önce yazacağınız kelimeyi oluşturucak sayıyı tespit etmeniz lazım,sonra o sayfa sayısında içini katlayacğınız kitabı bulmanız lazım.Benim en zorlandığım yanlardan biri buydu öylesine bir kitap değil de siyah düz ciltli bir kitap olmasını istediğim için bu aşama zorladı bizi.Ama ne demişler arayan mevlasını da bulur belasını da J


Gerekli kitap bulunduktan sonra deneme yanılma usulü ve bol sabırla ilk kitap katlamamı başarıyla yaptım.Kitaplığımda da mükemmel ötesi durduğunu düşünüyorum.Bunun en güzel yanı istediğiniz kelimeyi veya tarihi yapabiliyorsunuz yani kişiye özel bir şey olabiliyor(benim yaptığım gibi).Yada dekorasyonunuza yakışacak ‘read,dream,hayalet’ gibi standart kelimelerde olabilir.

Bu fikrin özel günler için farklı bir hediye alternatifi olduğunu düşünüyorum.Artık sevgili tshirtleriymiş,çiçekmiş,çikolataymış geçelim bunları arkadaşlarJDoğum günü için arkadaşınızın adını yazdırabilirsiniz,evlilik yıldönümü için evlilik tarihinizi yazdırabilirsiniz gibi gibi..Aşağıya birkaç farklı foto ekliycem.Ayrıca ilgilenen arkadaşlar olursa yardımcı olabilirim,apnrbas@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.Tabiki bunu yapmak için biraz zamana ihtiyaç var onu da belirteyim J





instagram: admalzede

#sevgililergünühediyesibayaniçinnealınır,#sevgililergünühediyesierkekiçinnealınır,#sevgililergünühediyesifarklıfikir,#doğumgünühediyesi,#kitapkatlamasanatı,#kitapkatlama,#kişiyeözelhediye,#bookorigami


1 yorum:

  1. Değişikmiş gerçekten.Ama kitaplar bu şekilde yıpranmaz mı acaba?:)

    YanıtlaSil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...