22 Kasım 2013 Cuma

İş Aramak VE bULMAk;İşte BüTün mEseLe BU.!!

En son hatırlarsanız işsizdim :) şuan 7 aydır çalışıyor durumdayım,günler ne kadar hızlı akıp geçiyor görüyorsunuz,tabi bu arada bende yaşlandığımı hissetmeye başladım yavaş yavaş:)

7 ayda aslında hayatımda çok şey değişti,zaten bütün bu değişimlere karar verirken ve alışmaya çalışırken zaman uçup gitmiş.Yeni bir iş,yeni bir şehir,yeni bir ev,yeni bir aşk,yeni ortamlar,yeni insanlar sadece ben ve birkaç gerçek dostum eskiler lafını doldurabiliyoruz artık.

Bunu sen mi istedin derseniz evet ben istedim,arkadaşlarım bilirler ; yapı olarak sıkılgan bir yapıdayımdır.O yüzden genel kaidenin aksine işimi memleketim veya okuduğum il dışında bir yerden seçtim.Zor oldu belki ama kendi hayatınızı kendi kararlarınızla kurma duygusu var ya,işte o hiç bir şeye değişilmez.Zaten yıllarca okuyup,bunun için çabalamıyor muyuz?kendi ayaklarımızın üzerinde durabilmek için?
Bence her şeyin başı cesaret ,yok ben nasıl yaparım,ya şöyle olursa ya böyle olursa demiyeceksin.Ben  bir kaç iş görüşmelik kıyafetimi aldım,çarşamba günü İstanbul'a geldim,perşembe günü görüşmeler yaptım,pazartesi günü işe başladım.İş bulmanın sanıldığı kadar zor bir aşama olduğunu düşünmüyorum.Siz iyiyseniz;bilginiz,cesaretiniz,kararlılığınız iyiyse;hayat size mutlaka kapıları açar.Amcasının oğlunun eşinin kardeşi şurda çalışıyormuş burda çalışıyormuş laflarına ihtiyacınız olmaz.Şans da diyebilirsiniz belki(benim gibi şansız biri için çok küçük bir ihtimal) ama ben iş görüşmelerine giderken ne tanıdığım vardı ne aracı kimse.Bunlara rağmen bir hafta içinde bir kaç yerden olumlu dönüşler alarak işimi seçebilecek durumdaydım.Çok mükemmel bir pozisyondamıyım bence hayır,ama bu ilerde olmayacağım anlamına gelmez:)(bu arada teknik servis yöneticiliği yapıyorum.Benki ingilizceden nefret eden biri italyanlarla,japonlarla uğraşıyorum tüm gün.Hey gidi dünya heyy,sen nelere kadirsin :)

Mezunluk ile iş bulma ara döneminde olan arkadaşlara tavsiyem,asla umutsuz olmayın,kendinize güvenin,ne olursa olsun iş bulup gireyim durumuna bile gelseniz 2 kere düşünün.Çünkü bu hayatınızın dönüm noktalarından biri:önceliğiniz para değil kendi hedefleriniz olmalı.(günler geçtikçe ciddileşiyorum ben galiba,baksanıza yazı bile kompozisyon gibi oldu)

İş hayatımdaki en önemli nokta;sevgili masam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...