23 Aralık 2013 Pazartesi

Eminönü : Varan 2 DeKoRaSYoN,IvIr zIvIr !

Eminönüyle ilgili ilk yazı daha çok evlilik aşamasında olan arkadaşlar içindi(like me:).Bu yazı daha çok dekorasyon açısından eminönünde bulabileceğiniz ürünlerle ilgili.Aslında bu ürünleri de istemeye geldiklerinde verecekleri çikolatalık için gezerken fotoğrafladım.Onu da mı sen beğendin diyenler için şöyle açıklayalım,İkimizinde ailesi uzakta olduğu için bütün bu ıvır zıvır işlerini yapmak bize düştü,bir yönden iyi oldu gerçi;herşeyi kendi zevkime göre seçme şansım var.Biraz yorucu ama değer,sonuçta 1 kerelik bir olay.Annenizin,babanızın yada kayınvalidenizin değil sizin istediğiniz gibi olması en önemlisi.Bu konuda ailelerimiz sağolsunlar hiç bir problem çıkarmıyorlar.Neysem konumuza gelirsek.

Yine başladık biz mısır çarşısındaki ara sokaklarda dolanmaya,mısır çarşısının arka kapısından çıkıp çok gitmeden sağda bir dükkana girdik.Ev ile ilgili banyo,mutfak,salona dair herşeyi bulabileceğiniz bir yer.Biz daha çok çikolatallık yada gondol tarzı şeyler baktığımız için ekliyeceğim fotoğraf malesef bunlarla ilgili olucak.İlerde geniş vaktimde tekrar gitme şansım olursa;daha ayrıntılı gezicem inşallah.Bahsettiğim dükkandan aşağıdaki parçaları beğenerek yola devam ettik(ilk beğendim şeyi almamayı öğrendim eminönünde,önünüze katbe kat güzelleri çıkabilir çünkü;)Hepsini gezip içine sineni almak en mantıklısı,size de eğer giderseniz hemen güzelliklerin etkisine kapılmamanızı öneririm.İlk girdiğim dükkandan;
Ben bunu nedense çok beğendim,basit ama farklı geldi : 55 tl
dekoratif kırmızı tabak : 90 tl
şamdan : 30 tl
rengiyle dikkatimi çekmişti,kullanılan malzemeden ötürü fiyatı diğerlerine göre biraz daha yüksek
Bunları gördükçe içimdeki alışveriş delisi iyice çığrından çıktı tabi,Kısıtlı zamanımın da etkisiyle birkaç dükkana daha hızlı hızlı girip çıktım.Aslında hiç aklımda yokken,şark han'ın karşısında şu çeyiz için bohça,dantel,salon takımı falan filan olan bir dükkan dikkatimi çekti.Amaçsız bir şekilde girdim içeri(alışverişteki en kötü ruh hali:).Sonra annemin salon takımı için uzunca bir süredir şu meşhur olan Fransız dantelli takımlardan istediği geldi aklıma.Bir kaç modeli beğendikten sonra,direk annemi aradım.Tabi annem 'gerek yok kızım,masraf yapma şimdi' falan desede en çok beğendiğim takımın fotoğrafını çekip yolladım hemen.(Annem teknolojik bir bayandır o yüzden  arada kaldığım durumlarda internetten 'anneye sorma joker hakkımı' kullanıyorum:)Annemde fotoğrafa bakıp geri dönüş yaptı hemen.Kısacası kaşla göz arasında nur topu gibi bir salon takımımız oldu:)Alttaki fotoğrafta anneme yolladığım fotoğraftır.
Fransız danteli salon takımı : 130 tl(uzun pazarlıklar sonucu nakit 100 tl :)
Tabi buraya kadar gelmişken Şark han'a girmemek olmaz dedim,daldım içeri.İlk gezmemde aklımda söz olayı olduğu için sadece o dükkanların dikkatimi çektiğini anladım.Oysa şuan dekorasyon içinde baya bir dükkanın olduğunu farketmiştim ve aradığım isteme çikolatası için gondol tarzı bir şeyi burda bulabileceğimi hissettim.Bunun için kaç saat dolandım tam bilmiyorum ama 6 katı ayrıntılı gezdiğimi söyleyebilirim.Uzun uzun kararsızlık anlarından sonra şükürler olsun ki ekliyeceğim fotoğraflardaki saplı gümüş gondolda karar kılıp aldım.Diğer fotoğraflarda fikriniz olması açısından bakabilirsiniz gerçi fikriniz mi olur kafanız daha çok mu karışır bilemiycem :)
Gümüş süslemeli cam tepsi : 50 tl
Saplı,ayaklı gümüş gondol : 65 tl
Gül kabartmalı porselen tabak : 35 tl (gerçekten çok şıktı)
bunun fiyatını sormamıştım
pembe çiçek detaylı porselen tabak : 30 tl
bu parçayı da şekil olarak .çok beğendim
Ayaklı gondol şeklinde olan parça : 55 tl
şamdan : 45 tl
Tavus kuşu çikolatalık : 65 tl
kül tablası : 15 tl
aldığım gondolla en çok bunun arasında kaldım,ilerde salonumun bunu kaldıracak şıklıkta olmayacağını düşünerek vazgeçtim ama annemin aklı bunda kaldı,anneme hediye olarak almayı düşünüyorum.
Görüldüğü üzere hepsi birbirinden güzeldi.Sizde ister çeyiz için olsun ister evinize yeni bir renk katmak adına bu parçaları kullanabilirsiniz.Böylece ben bir alışveriş macerasının daha sonuna geldim.Dikkat ederseniz eminönündeki pastacılık malzemeleri ile ilgili kısma hiç giremedim çünkü o konu üzerine geziecek vaktim olmadı.Zaman problemini halledebilirsem o da başka bir yazının konusu artık.

Bir önceki söz mendili,nikah şekeri,kına gecesi ile ilgili Eminönü yazısına bu linkten ulaşabilirsiniz;

1 yorum:

  1. Ben kutahya da yaşıyorum nasıl buraya sipariş verebilirim kuğu şekerlik hoşuma gitti

    YanıtlaSil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...