8 Haziran 2015 Pazartesi

Parmak İzi Boyası Siparişine 'KişiYe Özel Görsel HaZırlaNışı 1.99 tl :D :D :D

Başlığı yazınca ben bile güldüm kendi kendime  :D :D :D Marketteki fiyatlandırma gibi oldu:D :D

Parmak izi düğün ağacını Türkiye'de popüler yaptığım için ayrı bir mutluluk duyuyorum kendi kendime.Bu konuyla ilgili ilk yazımda söylemiştim,yurt dışındaki sitelerde bu konuyu bulup; boya tedariğinden baskısına kadar tek tek uğraşmıştım.Şimdi nette aratıpta satış yapan sitelere bu fikri ile böyle bir baskı yapabilirmisiniz diyerek sorarak ben vermiştim,ordan yürüyüp gittiler  :D :D :D

Tabi ilgiye göre fiyatları da yürüdü gitti.Boyaların tedariğinde bir çok arkadaşa yardımcı olmaya çalıştım ama herkesin sorduğu bir sonraki aşamadaki görselin hazırlanması ve baskısı oldu.Benim şansım çizim programı bildiğim için görseli kolaylıkla hazırlayabilmiştim.Düşündüm Taşındım bu yola baş koyan arkadaşlara bir kademe daha yardımcı olayım dedim :D

Boya almayı düşünen arkadaşlara bir güzellik daha yaparak isimlerine özel hazırladığım, direk baskıya verip alabilecekleri görseli de hazırlayıp mail yoluyla göndericem. Başlıkta yazdığım 1.99 tl'de bu işin reklam sloganı olması içindir :) :)

Örnek bir kaç tane resmi aşağıda görebilirsiniz;





Burdan sonra yapmanız gereken kişiye özel kanvas baskı yapan siteleri veya yerleri araştırıp en uygun fiyatlı olanına baskı yaptırmanız.Bu konuda da şöle bir fikir verebilirim.grupanya.com , yakala.co ,firsaton.com ,sehirfirsati.com gibi fırsat sitelerinde dönem dönem kişiye özel kanvas baskı için neredeyse yarı yarıya indirimler oluyor,onları takip edebilirsiniz.



Ayrıca alternatif olarak canvas tablo yerine rulo canvas baskı'da yaptırabilirsiniz.Bunun fiyatı tabloya göre daha uygundur.Düğünden sonra ev dekorunuza uygun bir çerçeve ile çerçeveletebilirsiniz.

Benden bu kadar :D


Boyalardan almak isteyen arkadaşlar için şu anda elimde bulunan boyaların renklerini aşağıda ki gibidir;
kalpli : 5 tl
kare : 4 tl
Tonlu : 13 tl

Hazırlık aşamasındaki arkadaşlara şimdiden mutluluklar dilerim...;)







15 yorum:

  1. elinizde şuan boya var mı? ankarada oturuyorum ve cumartesi günü düğün :) acil olarak dönebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,evet elimde var hemen kargoya verebilirim.apnrbas@gmail.com adresine mail atarsanız ayrıntılı görüşürüz.Mutluluklar...:)

      Sil
    2. Merhabalar ben de e-posta gönderdim, bakarsanız sevinirim:)

      Sil
    3. Merhaba,şimdi herkese dönüş yaptım,sizede yazmışımdır :D

      Sil
  2. Merhabalar,
    Benim cumartesi düğünüm istanbulda
    Boyalardan almak istiyorum yetişirmi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,ben aynı gün kargoya vermeye çalışıyorum,eğer baskı kısmını ayarlayabilirseniz boyalarınız cumartesiye yetişir.apnrbas@gmail.com adresine mail atabilirsiniz almak isterseniz.

      Sil
  3. Merhaba bu üründen temin etmek istiyorum sizde mevcut mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yasemin elimde boyalardan var,apnrbas@gmail.com adresine mail atarsan detaylarını iletebilirim.

      Sil
  4. Kolay gelsin boyalari temin edebiliyormuyuz mail attimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boyalar konusunda hala yardimci oluyorum,Mailinize cevap verilmistir:)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Parmak izi boyalari ile ilgili gorusmek istiyorum size nasil ulasabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apnrbas@gmail.com adresine mail atabilirsiniz:)

      Sil
  7. parmak boyalari hala satiyormusunuz

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar. Hala boya tedariği yapıyor musunuz?

    YanıtlaSil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...