20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bir OturmaOdasının yenilenmesinde : Öncesi / Sonrası :)

Bu sefer Pınar annesi için iş başında :)

Annemin yıllar yılı hatta alındığı ilk günden beri sevemediğim koltuk takımını değiştirmeye işe girdiğim ilk ayda karar vermiştim.Ama malum nişan düğün derken ona sıra gelmemişti,kendimle ilgili yoğunluğu attıktan sonra başladım bu konu üzerine çalışmaya.İlk aşama en mühimiydi finansör bitanecik babamı koltuk takımı değişikliğine ikna edebilmek :D Bu konu bizi baya zorladı annem,kardeşim bir yandan ben bir yandan uğraştık hatta sona doğru onlar pes etti tek başıma babamla her konuşmamızda bu konuyu hatırlattım ve 5-6 aylık uğraşın sonunda babamla anlaştık :D

Annemler aydında oturduğu için orda bir ön araştırma yaptılar ama küçük bir yer olduğundan fırsatçı mobilyacılar inanaılmaz fiyatlar verdi.Burda 2.500 olan orda 5000'di.İşte o zaman iş bana düştü,annemin zevkini de göz önüne alarak modern bir koltuk için baş koydum bu yola :D

Öncelikle istanbuldan almayı düşündüğüm için Türkiyenin heryerine teslim yapabilen bir firma bulmak gerekiyordu.Bu konuda nette yaptığım araştırmalar sonunda Vivense'de karar kıldım.Başta baya bir terettütüm vardı sonuçta babam teslim alıcak ve problem çıkmamalıydı yoksa babam önümüzdeki 15 yıl unutmazdı bu olayı :D

Koltuk seçerken çok kaba ve geniş olmayan aşağıdaki koltuk takımını beğenmiştim,Ayrıca renk olarakta ferah olması için ahşap bölümleri beyaz olan pastel tonlarını düşünüyordum.İlk aşama olarak bu koltuk takımını sipariş verdik
#vivenserüyakoltuktakımı
Tabi bir farklı renleri değişicekti.anneminde fikrini alarak toz pembede karar kılıp bu kombinasyonu yaptım.Bu işin en zor tarafı bu.koltuk üzerinde görmediğiniz renkleri gözünüzde canlandırarak sipariş
geçmeniz gerekiyor.




Koltuk siparişinden sonra ikinci aşama halı seçimiydi.Bu konuda iki halı arasında kalıp en son annemin istediğini seçtik.Sonuçta onun odasıydı ve nasıl istiyorsa öle olmalıydı,ben sadece yönlendirmelerle seçenekleri gösteriyordum.


Eski takıma bakınca farkettiğim birde tv ünitesi gerçeği vardı,eski olan siyahlıydı ve yeni takıma kesinlikle uymuyordu,odanın şeklini ve ölçülerini göz önüne alarak bir tanede tv sehbası sipariş verdim.
#vivensetvünitesi
Bunların yanında dekorasyonu güçlendirmek adına koltuk takımının desenli kumaşından fon perdelerin güzel olacağını düşünerek onuda ayarladım :D


Evdeki fiskos ve sehbayıda renk uyumunu sağlamak için annemden beyaza boyanmasını istedim.Tüm bu parçalar farklı yer ve zamanlarda alındığı için ve bende tüm bunlardan uzakta olduğum için kombin yapmak beni baya zorlamıştı.Mesela seçtiğim kumaş renklerindeki koltukları takımları gelmişti ama ben görememiştim,bir süre sonra kardeşim üni'den gelince beni görüntülü konuşmayla aydınlatmıştı :D



Ve tabi aksesuarlar...Bunların çoğunu english home ve ıkeadan aldım.Anneme bayram ziyaretine gittiğimde verebildim.Ve oda tam anlamıyla tamamlanmış gibiydi...

Çok yoruldum,stres oldum,dolandım ,uğraştım ama Annemin yüzündeki o mutluluk herşeye değerdi...



İşte odamızın Öncesi ve Sonrası :)





Çok uğraştım ama değdi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...