1 Şubat 2019 Cuma

HatıRa ÇerÇeveSi Nasıl Yapılır?(resimli)

Bunu yapalı baya oluyor,yazısını anca bloga girebiliyorum :) :) Bu sene blog konusunda baya tembel bir yıl geçirdim yine de ne demişler geç olsun güç olmasın :D

Biz hatıra çercevemizi karşı komşumuzun kızı için hazırladık.Yapımı zor değil,uzunda sürmüyor,sizde evdeki malzemeleri kullanarak böyle bir çerçeve yapabilirsiniz.Fikir vermesi açısından yapım aşamalarını ekliyorum.Bunun yanında kağıttan ponpon yapımıyla ilgilide fotoları ekliyorum.Bu ponponları da sadece çerçevede değil istediğiniz her organizasyonda yapıp kullanabilirsiniz.Ucuz maliyetli ama şık bir aksesuar oluyor :)

öncelikle ihtiyacımız mukavva ya da bizimki gibi büyük boy bir koli :)
kartonun üzerine dış çerçeveyi ölçerek çiziyorsunuz,içinden artıcak
kısımlarıda üzerine koymak istediğiniz şekilleri yapmak için kullanabilirsiniz.
(Biz kurdele ve balonlar yaptık)
Kestikten sonra kabaca yerleşim bu şekilde oluyor.
(çerçeve bittikten sonra dik durabilsin diye koliyi 2 kat olacak şekilde kestik,
zımbayla yada yapıştırıcıyla iki katı birleştirebilirsiniz.)

KAĞITTAN PONPON NASIL YAPILIR?

İstenilen renklerde gramofon kağıdı(yapacağınız ponponun
büyüklüğüne göre boyundan kesebilirsiniz,biz 2'ye böldük)
gramofon kağıdını açtığınızda 4-5 kat oluyor,birbirinden ayırmadan
 işlem yapılacak.
hepimizin bildiği yelpaze gibi kıvırıyoruz
ortadan bağlıyoruz
kat kat olarak kıvırdığımız kağıdı,nazik şekilde birbirinden ayırıyoruz.
bir iki yırtık olabiliyor panik yapmayın:)
#kağıttanponponyapılışı son hali
düğün nişan,parti gibi organizasyonlarda mekanı süslemek için
 kullanabilirsiniz.

#hatıraçerçevesi son hali



2 yorum:

  1. Çok başarılı olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç gördüm ama yinede teşekkür yazmak istedim :)

      Sil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...