28 Nisan 2014 Pazartesi

Hazırlıklara DevaM:Fotoğraf çekilme aksesuarları

Eveeett bu yazıda ki konumuz düğün gibi özel günlerde son yıllarda kullanımı artan fotoğraf çekilme aksesuarları..

Fotoğraf çekilme durumunu kimileri çok sever(kardeşim gibi:) kimileri de çekmeyi çekilmekten çok sever(benim gibi:).Her iki durumda da fotoğrafların önemini bence kimse inkar edemez,bu sıralar amaç sosyal medyada gösteriş yapmak olsa da aslında yaşadığımız ve farketmeden geçmişte kalan anları hatırlamamızı sağlayan en büyük parçalardan biri bence.

Mesela annemle babamın düğününe dair 25 yıl sonra kim ne kadar ayrıntı hatırlayabilir ki?Ama düğün videolarını biz titanic gibi döndürüp döndürüp izliyoruz:).Fotoğraf albümlerine(dikkat edin albümLER :) çıkarıp bakıyoruz,bu şu kadar değişmiş şu bu kadar çökmüş,şu amca allah rahmet eylesin öldü falan...O zamanlar bunların hepsi lükse kaçsa da annemler bu konuda hiç taviz vermemiş,ben mi vericem heheeeyyy.!!! :)

Eskilerden başlayıp bir giriş yaptık,gelelim konumuza.Düğün günümüzde çekilen fotoğrafları daha eğlenceli yapmak için bende fotoğraf çekilme çerçevesi ve konuşma baloncukları almaya karar verdim.

Fotoğraf çekilme çerçevesinden başlarsak asasen internette aradığınızda bu hizmeti veren bir çok site var,taslağı beğeniyorsunuz,sizin isim ve tarihlerinizle hazırlayıp gönderiyorlar.Ama işte ben hiç bir şeyi beğenmeyen biri olarak (aslında bu kadar zor beğenen biri değildim ama söz konusu düğünüm olunca hiç bir şeyi alalade yapmak istemiyorum açıkçası) çerçeve taslağını kendim oluşturmaya karar verdim.

Biraz vintage tarzında ve pembe,beyaz,altın rengi tonlarında bir şey istiyordum.Aldım şirketten bilgisayarımı bir gece bununla uğraştım diyebilirim ve işte corel programıyla yaptığım çerçeve;


Deseni hazırladıktan sonra gerisi kolay,internetten yada etrafınızdaki bir reklamcıyla baskı konusunda anlaşabilirsiniz.Ben evin yakınlarındaki bir yerle anlaştım ve yaklaşık 2-3 gün içinde teslim aldım;

yağmurlu bir günde teslim aldığım için biraz sarıp sarmaladık :)


Bunun haricinde konuşma baloncukları da ilk yaptığım eminönü gezisinden beri aklımdaydı.İlk orada görmüştüm,sonra biraz araştırınca internetten sipariş verebilirim diye düşündüm.Bunlar için çok çeşitli yazılar var,ben gittigidiyor.com'dan 8'li set halinde satan bir yerle konuştum.Setin içindeki yazıları isteğime göre değiştirebileceklerini söylediler.Beğendiğim yazıların listesini gönderdikten kısa bir süre sonra aşağıdaki eğlenceli baloncuklar elime ulaştı;




Bu baloncuklarla düğünümüzde misafirlerimizle unutulmıycak fotolara imza atacağımıza eminim :)

Ve son parçamız darısı başına listesi.Bunun için klasik yöntem gelinlik ayakkabısının altına yazmaktır ama bence bu da farklı bir alternatif olmuş.Hem bekarlar birbirlerinin ismini görüp belki aşka gelir düğünümde :))) Arkadaş çevresinden ilk evlenenlerden oldunuz mu bu listeye ihtiyaç var bence :) geçen şöle bir düşündüm,kimleri yazarım diye,bizim darısı başına listesi emekli kuyruğu gibi ucu gözükmüyor:)Ama benim canım arkadaşlarım merak etmesinler hepsinin başını bağlıcaz kısmetse :)


Seçtiğim tasarım
Görüyorsunuz kaçıncı yazıdayım,hala düğün hazırlıkları bitmedi bitmiyor.Bir yandan eğlenceli de olsa cidden yorucu bir dönem.Tabi iyi yanları da yok değil,gelinlik giymeden önce yorucu geçen bu aylar size kilo kaybı olarak dönüyor(bardağın dolu tarafından bakmak lazım:).Ben şuan gayet memnunum hayatımdan.Son 2-3 ayıda böle geçirirsem fit bir gelin bile olabilirim:)hayal kurmakta paralı değil ya,pehhh:)))

Düğün hazırlıkları için farklı bir fikir olan parmak izli hatıra düğün ağacı yazıma burdan ulaşabilirsiniz;
Fikrim Geldi!: PaRMaK iZi HaTırA DüğüN aGaCı

Düğün hazırlıklarıyla ilgili diğer yazılar ;
Gelinlik aksesuarları : Gelin El Çiçeği ve ayakkabılar..!

Kına Gecesi Hazırlıkları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...