26 Mayıs 2014 Pazartesi

Gelinlik aksesuarları : Gelin El Çiçeği ve ayakkabılar..!

İçine girdikçe işler dahada karışıyor arkadaşlar.Birde yalnız olmamanın verdiği sıkıntı var(iş gereği ailemden ayrı bir şehirdeyim),sürekli seçim yapmak gerekiyor,gelinlik modeli seç,danteli seç,ayakkabı seç,gelin buketi seç,onu seç bunu seç....Kafa bir noktadan sonra uyuşuyor zaten :D Gerçi istediğin şeyleri alabilmek lüksüne sahip oluyorsun o ayrı tabi:)

Bazen bu kadar ayrıntılı ilgilenmekle çok mu abartıyorum diyorum ama sonradan hayatımda bir kere yaşayabileceğim bir organizasyon için sallama iş yapmak bana göre değil diyorum.Seçim sırası geldi gelinlik,duvak,ayakkabı,gelin çiçeği gibi ana ögelere.Bu yazının başında kafamda oluşturduğum taslağı anlatmaya çalışıp,gerçekleştirdikçe de aldığım parçaların fotoğraflarını eklemeyi düşünüyorum.

İlk önce gelin çiçeğimizle başlayalım.Gelin çiçeğini yapay yada canlı olarak yaptırma tercihi size kalmış.Ben hatıra olarak saklamayı düşündüğüm için yapay istiyorum.Yapay deyip geçmemek lazım artık o kadar kalitelileri var ki orjinal gibi gözüküyorlar.Ben 2 adet çiçek yaptırıcam biri saklamak için biri de bekar arkadaşlarıma atmak için:)Gelinliğinizi aldığınız gelinlikçi ellerinde bulunan modellerden size hediye olarak veriyor bunu atmak için kullanabilirim,kendi kullanacağım içinde renkli aranjman demetlerinden almayı düşünüyorum.Renk olarakta fuşya,mor ve pembe renklerine daha yakınım şuanda.Çünküüüüü ayakkabımıda renkli alıcammm :D klasik beyaz gelin ayakkabılarından yana değilim,özellikle fuşya rengi bence çok çarpıcı olacak.Tabi bu fikri etrafa kabullendirmek kolay olmadı,son kale gelenekçi annem;o hala bu renkli ayakkabı fikrine olumlu bakmıyor ama ben pes etmedim ikna etme operasyonuna devam ediyorum,başarıcam inşallah :D

Gelin çiçekleri için nette hem model hem fiyat araştırması yaptım hatta uçuk fiyatlar yüzünden kendim yapmayı bile düşündüm ama şuanda uğraşıcak zamanım yok,tabi belli olmaz benim işim,istediğim gibi bir şey bulamazsam kendimde yapmaya karar verebilirim.Aşağıdaki fotolar baktıklarım arasında düşündüğüme en yakın olanlar ;




Birde çiçeğe uygun renkli ayakkabı bulmam gerekiyor,internette bile istediğim gibi bir şey bulamamışken gerçekte nasıl bulacağımı cidden bende merak ediyorum :)Bunun için oturduğum yer taraflarındaki ayakkabıcılarda küçük bir araştırma yaptım malesef olumsuz sonuçlandı,hafta sonları bu işe mesai yapmam gerekiyor gibi gözüküyor.Yine aklımdakine yakın modelleri aşağıya ekledim;


Beğendiklerim bu şekilde,inş gönlüme göre olanlarını bulup yazının devamına ekleyebilirm...Biraz uçuk bir fikir olsada bence güzel olacak :D

1 ay sonra....

Evet sonunda bir detayı daha halletmenin mutluluğu içindeyim:)Hem ayakkabım hem gelin çiçeğim hazır.Kısaca arama sürecinden bahsedersek,çiçek konusu beni baya bir zorladı,eminönününü yine altını üstüne getirdim.Hazır demetler var piyasada ama bir türlü istediğim aranjmanı yakayamadım ve çiçekleri tek tek alıp demeti oluşturmaya karar verdim.Eminönündeki şark hanın içinde 1 tane çiçekci var,öyle gözüken açık bir yerde değil biraz araştırmanız gerekiyor.orda yaklaşık 1 saat kaldıktan sonra çiçeklerimi seçebildim.ordan çıktıktan sonrada çiçek renklerine uygun kurdelelerimi aldım.Tam dönüş yoluna girmiştimki ne göreyim Polaris vitrininde bana bakan fuşya rengi bir ayakkabı var :D Buarada çiçekten önce 2-3 haftasonu şeymacığımla birlikte ayakkabı bulmaya çalışmıştık.sarı,kırmızı,mavi hatta yeeşil ayakkabı bulup benim istediğim rengi bir türlü denk getirememiştik.Ama beklemediğim anda allah çıkarmıştı onu karşıma,vitrinden bana bakıyordu :D hemen girip içeri 1 kere denedikten sonra aldım.Nişanlım şoktaydı,kendisi bu kadar kolay alabileceğimi düşünmüyordu,ama görüyorsunuz zor beğenen biri değilim aslında,sadece kafamda oluşturduğumu bulmak zaman alıyor :D

Aşağıda çiçek ve ayakkabımı görüyorsunuz :)


Tüllü daha güzel olur önerilerini dikkate alarak,çiçeğimi tülle süsleyip bu fotoyu sonradan ekledim.Karar SİZİN :)


Düğün hazırlıkları için farklı bir fikir olan parmak izli hatıra düğün ağacı yazıma burdan ulaşabilirsiniz;
Fikrim Geldi!: PaRMaK iZi HaTırA DüğüN aGaCı

Düğünle ilgili diğer yazılar ;

Hazırlıklara DevaM:Fotoğraf çekilme aksesuarları

Kına Gecesi Hazırlıkları


5 yorum:

  1. Merhaba
    Öncelikle şimdiden herşeyin gönlünce olmasını dilerim :)
    Bende bu gelin buketleri konusunda oldukça muzdaribim, geçtiğimiz cumartesi ayaklarıma karasular indi ama istediğim gibi bir buket bulamadım. Eminönünde neredeyse her yerde aynı basit buketler var onlardan bekar arkadaşlarıma atmak için almayı düşünüyorum. Ama asıl buketim için oldukça umutsuzum artık. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba cnm,ben arkadaşlara atmak için gelinlikçinin verdiği çiçeği kullanmayı düşünüyorum.buketler konusunda da sana tamamen katılıyorum,farklı birşey istiyorsan kendin oluşturabilirsin şarkhanın karşısındaki çiçekçide güzel buketler oluşturmak için çiçekler var fiyatları biraz yüksek yalnız.İnş gönlüne göre bişey bulursun :D

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Yeni tarz buketler için artık biz varız :)

    YanıtlaSil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...