21 Mayıs 2019 Salı

BaBaBaYa SÜPRİZZZ

Oğlumun babasıyla doğum günü tabi ki özel olmalıydı :)Bunun için baya uğraştık diyebilirim.Babamız hem gececi hem gündüzcü olarak çalıştığı için öncelikle gündüz işe gittiği bir hafta sonunu bekledik.Daha sonrada tek renk giydirme olarak siyaha seçip zemin olarak da beyaz ayarladım.Bütün bu çekimler yaklaşık bir gün sürdü.Mete bazen huysuzlandı,bazen uyudu,arada oyunlar oynadık falan bebişi böyle durdurmak kolay olmuyor,hele bizimki gibi hareketliyse:)

Burada sadece birer harf görüyorsunuz fakat çekimlerinin backroundunda 100'e yakın foto vardı,içlerinde metenin sabit kalabildiklerini seçtik.En çok merak edilen birleştirme işlemi için ise ben corel programını kullandım çünkü o programı biliyorum:)Kendisi çizim programı olur,özel sektörde çalıştığım yılların bana kattığı bir artı diyelim,lazım oldukça özellikle organizasyon işlerinde imdadıma koşuyor.Sizin photoshop gibi bildiğiniz başka programlar varsa onlarLada rahatlıkla yapabilirsiniz.Ben hem yatay hem dikey olmak üzere 2 şekilde hazırlamıştım.

Mete'nin babasına suprizi
Mete'nin babasına süprizi





1 yorum:

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...